Poligrafia, a marketing

służyć jako swoista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty. Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy

Poligrafia, a marketing naklejki wypukłe 3d
Naklejki mogą przybierać różne formy i kształty, również wypełniane tworzywami sztucznymi. Dzisiaj poligraficznych tematach.

Czemu numeruje się druk?

Zjawisko numerowania druku może służyć jako swoista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty. Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy hologram.

W druku cyfrowym można jeszcze nadawać unikalny numer podczas samego procesu drukowania. Co ciekawe nie tylko ważne dokumenty ulegają numeracji. Często numerowane są partie produktów, np. puszki czy folie do pakowania produktów spożywczych, jednak nie jest to jako tako numerowanie druku, a numer danej partii.


Definicja druku wypukłego

Druk wypukły, wypukłodruk ? jedna z podstawowych, oprócz druku wklęsłego i płaskiego, technik graficznych, w której odbitka powstaje poprzez odbicie farby nałożonej na częściach wypukłych formy drukowej. Jest to najstarsza technika graficzna.

Obecnie z technik druku wypukłego przemysłowo stosuje się przede wszystkim fleksografię oraz, szczególnie do zastosowań specjalnych, typografię. Zespoły fleksodrukowe są także stosowane do lakierowania. Typografia była powszechnie stosowaną techniką druku przed upowszechnieniem się urządzeń do naświetlania, które umożliwiły łatwe stosowanie druku offsetowego (druk płaski), który pozwala na uzyskanie lepszej jakości odbitek i jest bardziej ekonomiczny z innych względów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_wypukły


O gadżetach firmowych - dobra inwestycja?

Gadżety reklamowe mogą być naprawdę fajne. Większość ludzi lubi dostawać coś za darmo, więc można to wykorzystać do promocji. Miło jest być obdarowanym i do zamówionej usługi/produktu dostać jakiś prezent - może to być długopis, kubek, czy też firmowy kalendarz - z pewnością w ten sposób spotkamy się z pozytywna reakcją odbiorcy.

A pozytywne skojarzenia z marką mają wielką wartośc marketingową. Może się więc okazać, że zainwestowanie w gadżety nie tylko się zwróci, ale też przyniesie zyski. Można zdobyć w ten sposób stałego klienta - wszyscy lubimy dostawać prezenty :).



© 2019 http://inkubator.katowice.pl/