Kilka użytecznych informacji o aplikacjach www

ym. PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (n

Kilka użytecznych informacji o aplikacjach www

Krótko o PHP. Cytat z Wikipedii

PHP? interpretowany skryptowy język programowania zaprojektowany do generowania stron internetowych i budowania aplikacji webowych w czasie rzeczywistym.

PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (np. za pomocą biblioteki GTK+, używając rozszerzenia PHP-GTK). Implementacja PHP wraz z serwerem WWW Apache oraz serwerem baz danych MySQL określana jest jako platforma AMP (w środowisku Linux ? LAMP, w Windows ? WAMP).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PHP


Specjaliści od oprogramowania ? dlaczego warto w nich zainwestować?

Najczęściej do tworzenia aplikacji internetowych czy innego rodzaju oprogramowania zatrudniani są specjaliści. Stworzenie na własną rękę takiej aplikacji może być nie tylko bardzo żmudne, ale w wielu przypadkach wręcz niemożliwe. Nic więc dziwnego, że firmy świadczące usługi w zakresie projektowania i tworzenia aplikacji internetowych są coraz popularniejsze.

Dlaczego warto skorzystać z ich usług? Przede wszystkim olbrzymim atutem jest czas realizacji zlecenia. Już w kilka dni możemy uzyskać dostęp do całkowicie ukończonej aplikacji. Dodatkowym plusem jest na pewno uwzględnienie naszych wytycznych, jeśli chodzi o tworzone oprogramowanie. Możemy zarządzać na przykład estetyką tworzonej aplikacji.


Definicja oprogramowania CRM z Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM



© 2019 http://inkubator.katowice.pl/